Bebekliannee Çocuğa babanın isminin koyulması bana değişik geliyor ya bilmiyorum, eleştirmek açısından değil asla ama ne gerek var 🤭 eşimin kuzenide 13 yıl çocukları olmamış, çocukları olunca önüne başka isim ekleyerek sizinki gibi kendi adını koymuş. Ki şuda var Muhammed ismi çok ağır bi isim, koyarken iyi düşünün lütfen 😔 Çocuk ismini taşıyamayabilir, yani şöyle söyliyim bizim mahallede yıllar önce bi çocuk vardı 4-5 yaşlarındaydı o zaman çocuğun adı Muhammed’ti annesi çocuğa sürekli bağırıyordu küfür hakaret ediyordu, çocuk o yaşlarında olmasına rağmen konuşmuyor, çok huysuz bi çocuktu. O zamanlar da hep öyle derlerdi yani adı Muhammed ve sen o ismi söyleyerek hakaret ediyorsun. Babam da küçükken bir gün çok hastalanmış o zamanlar köy yerinde doktor yok teyzesi hocaya götürmüş babamı, hoca adını değiştirin adı ağır geliyordur demiş. Muhammed değil başka isim ama ağır geliyodur demiş hoca. Sonra babama başka isimle seslenmeye başlamışlar köyde herkes öyle bilir babamı kimlikteki adıyla bilmezler :) O yüzden isim konusunda da çocuklarımıza koyarken çok dikkatli olmakta fayda var. Muhammed ismini kimliğe değilde kulağına okuyun olmazsa, kimse bilmesin o ismi olduğunu. Sadece babası ve siz bilin mesela 🙂🌹