Sekam kızlar 28+5 günlük gebeyim dün gece 3te tuvalete gittiğimde kanlı akıntı geldi çok fazla değildi ama yinede panik oldum sabah 7 de hastaneye gittim çiğli eğitim hastanesine bu arada her akıntım geldiğinde kanlı geliyordu acil serviste 45 yaşlarında bir doktor vardı çokta ilgilendi ultrasonda hematom var sende plasentanın arkası kanıyor gel bide nst ye bağlayalım dedi nstde sancım çıktı masada baktı açılmam yoktu bana senin gemen 3. Derece kuvezi olan bi hastaneye gitmen gerekiyor erken doğabilir veya kalbi durabilir gözetim altında olman lazım dedi tepecik ve ege üniversitesi hastanesi var egeye gittik orda bir tane bile yaşı büyük doktor yoktu hepsi stajyerdi ve 3 kere masaya çıkardılar ultrasonla baktılar kanamanın nerden geldiğini anlayamadılar hematom varsada biz göremiyoruz dediler serum taktılar bebek iyice hareket eder belki bişey görürler diye 3 stajyer hepsi birbirine pasladı resmen sonra kanaman artarsa adet kanı gibi olursa gel eve git yat dinlen dediler intenette hematomla alakalı çok kötü şeyler yazıyır akıntımın rengi kahverengine döndü ama çok korkuyorum ya bişey olursa diye bu konuda bilgisi olan var mı bilgisi olmayanlarda bebeğim için dua edebilir mi yardımlarınızı bekliyorum