Ygm sezeryan dogum yaptım ama 20 saat sancı çekmiş biri olarak söylğyorum. Eğer doğum sancısı olsaydı şuan bunu buraya bile yazamazdınız 😂 tam anlamıyla regl sancısı değil de , regl le birlikte belin,sırtın ortadan ayrılacakmış gibi, sancı vurdugunda nefesin kesilecek kadar şiddetli olması lazım anlamaman imkansız olurdu yani. Bide sancı 10-15 sn vurur sonra rahatlarsın, vurdugunda da bebek bi yerde toplanır top gibi belirgin olur.