NurEto belirti aramayın boşuna stres yaparsınız, benim hiç belirtim yoktu tutmadı heralde diyip umutsuz şekilde kan vermiştim beta 1500 geldi. Bazen hiç belirti olmuyor bazen de ilaçlar yüzünden yalancı belirtiler olabiliyor 8.günde ufak bir kahverengi lekelenmem olmuştu dedim tamam tutmadı heralde meğer yerleşme kanamasıymış aklıma bile gelmemişti. İlaçlarınızı aksatmayın kendinizi buna odaklamayın oyalanacak şeyler bulun stres yapmayın çok olumsuz etkisi oluyor, size denilen günde kan tahlili yaptırın hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🌸