Kizlar merhaba bugün tam 10 haftalik olduk yarin Usg kontrolümüz var. Cinsiyetini cok merak ediyorum. Herhangi bir asermem veya bulantim olmadi simdiye kadar cok sükür. Kizi olanlar hep bulantisi ve eski mi aserdiniz? Erkek de tatli ve bulanti olmuyormu? Sizlerin nasildi kendi kendime cinsiyet tahmini yapmaya calisiyorum😁😍☺️ Tecrüberleinizi paylasirmisiniz🙏