Elifeski22 Yarın 11 haftalık oluyor 🤰🏻😍 yaşadığınız bir değişiklik oldu mu bu haftalarda nasıl gidiyor gebeliğiniz 😊 1 aydır bebişi göremiyorum haftaya kontrol var İnşAllah iyidir..🥲
Zehracnr Elifeski22 bizde tam 11 haftalık olduk sata gire ama doktora gir 10+5 gözüküyor bebeğim haftaya bizim de kontorolumuz var dört gözle bekliyorum
Fik Ay beklemek ne zor dimi hareket etse aaa iyi iyi hareketli diyebiliriz ama küçük olduğu için hissedemiyoruz anca doktor randevusunu bekliyoruz beklemek çok zor geliyor bana 🥺 13 haftalık hamileyim bende
Elifeski22 Fik aynen insan bir an önce görsün istiyor nasıl olduğunu da bilemiyoruz ya 😊 İnşAllah tekme atacakları günler de gelecek sağ salim alalım kucağımıza İnşAllah..🤲🤲
Elifeski22 pembemor25 benimki de 12 haftalık olacak hastaneye gittiğimde çok çabuk büyüyor gibi hissediyorum maşAllah daha dün gibi öğrenmiştim hamileliğimi 😍😅
Elifeski22 Havvagks yaa ne güzel 😍 sağlıkla alın kucağınıza İnşAllah :) bende sabırsızlık ile görmeyi bekliyorum 😅
mucizem_03 Zehracnr kontrole sat a göre mi yksa doktora göre mi gidiyorsunuz benim bu konuda kafam karışıyor ya bende aynı durumu yaşıyorum
Havvagks Elifeski22 amin inşallah teşekkür ederim sizde öyle 🥰🥰 gözlerim doldu görünce çok güzel bi duyguymus yaa
pembemor25 Elifeski22 valla ben emin olamıyorum yavaş mı geçiyo hızlı mı bi hızlı geçiyor gibi bi geçmiyor gibi görmek için sabırsızlanıyorum 🤣 belirtileriniz nasıl
Elifeski22 pembemor25 uyku hali bazen ağırlık çöküyor daraltı geliyor.. koku hassasiyeti var başka da pek birşey yok ev işi yapınca yoruluyorum galiba yattım mı kalıyorum
MuazzezKara_ Tarama testleriniz yapıldı mı bir ay sonraya verdiler bana birde hastanelerde ultrasonun videosunu cekmek yasak mı
Zehracnr MuazzezKara_ doktora göre değişiyor o mesela devlet Hastanesi’nde eşleri kesinlikle almıyorlar diğer hastalar rahatsız olur diye benim doktorum o kdr tatlı bir doktor ki ilk gidişimde eşime de dedi sende gel diye tabi eşimde aynı hastanede memur olduğu içinde almış olabilir
Zehracnr mucizem_03 merhaba canım doktor sata gore bakar ama bebeğin gelişimini söyler mesela sata göre şuan 11+0 haftaligim ama doktora göre 10+5 bende de tedirginlik oluyor
mucizem_03 Zehracnr ilk gebeliğim de böyleydi kalbi durdu şimdi de aynı yine kalbi durar diye korkuyorum