Zehracnr Merhabalar 10+6 günlük gebeyim sata göre de 11+0 gözüküyorum bugün sağlık ocağından aradılar 12. Haftanızdasınız D vitamini başlanacak sağlık ocağına gelin diye aşırı kafam karıştı
Beyzasert Zehracnr 1 hafta önce sonrası olur demişti doktorum Bende 23+4 gördü ama sata göre 24 haftayım
iremcannn1907 Zehracnr canım önemli olan sata göre. Kafan karışmasın sen hep sata göre hareket edeceksin. Diğeri bebeğin gelişimi ve o önce de olabilir sonra da. İleride haftasını yakalayabilir ileri de olabilir. Zaten hiç fark yok nerdeyse
Zehracnr Beyzasert sanırım benim iki hafta olmuş oluyor şuan 10+6 yım sata göre 11 hafta ama sağlık ocaginda sata göre 12 haftanızdasınız dendi aşırı karıştı kafam artık doktor kontrolünu beklemekten başka çarem yok sanırım
Gumus25 Zehracnr sat ile doktorun söylediği arasında 1 gün fark var çok önemli değil. 11 haftayı doldurunca 12. Haftaya giriliyor ya bu hafta içinde gelin diye telefonda oyle söylemişlerdir çok kafanıza takmayın
Zehracnr Gumus25 merhabalar bugün itibari ile sata göre tam 11+0 oluyor daha doldurmadim özel hastaneye gittiğimde de 10+3 günlük ölçtum dendi artık cikamiyorum işin içinden hesap yapa yapa bir hal oldum
Zehracnr iremcannn1907 öncelikle çok tşk ederim pozitif düşünceniz için 2 kayıp olunca öncesinde artık en ufak şeyde bile tereddüt ediyorum sata göre geride olunca endişelendim ister istemez pazartesi kontrol var nasipse dört gözle bekliyorum
iremcannn1907 Zehracnr haklısın canım benim. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın güzel kuzunu. Dediğim gibi hiç kafanı karıştırma hep satı baz al. Doğum da zaten sata göre hesaplanıyor.
Zehracnr iremcannn1907 çok teşekkür ediyorum insallah ❤️ hepimiz dört gözle beklediklerimize kavusuruz 👶🐣