Ozdemiryksl Selim_Alparslan içinde difteri varmış. İyi değilmiş. Bilgin var mı canım? Herkes sağlık ocağında yaptırıyor. Zararlı olsa bilinirdi dimi
Esra7261 Aşılar zaten zayıflatılmış virüslerden yapılır. Bağışıklık kazanmak için. Ama bu konuda bişey diyemem bende yaptırılması konusunda sorgulama yapıyorum.