Ebrunn_trn Yuncu1 doğumdan hemen sonra hemen alınırsa devlet karşılıyor taburcu olmamanız lazım ücret ödememek icin
68selda06 Yuncu1 alınmıyor diye biliyorum ama tam bilmiyorum yinede arastirin ama sizde hastanede kalırsanız alıyorlar oda parasi
Edafmo Yuncu1 benim kızım küvezde kaldı 12 gün. Sonrasında 2 gün anne bebek uyum odasında kaldık. Hiçbir ücret alınmadı. Yenidoğan yoğun bakıma dahil herşey ücretsiz, devlet tarafından karşılanıyor
Yuncu1 Gizem07487 mecbur düşücez erken doğum riskim var Allah yardım etsin bu durumda olanlara ve bana 😕