Talyaveirem Kızlar bu gün kontrole geldim bebeğimin kilosu 1800 gr doktor normal dedi ama burda okuduğum tüm bebekler benim bebişten tombiş normal mi sizce 33 haftalığız
323832 Talyaveirem benimde 29+6 da 1600 gramdi sadece 30+1 ile uyumlu dedi doktorum bence sizinki de normal Her bebegin gelişimi farklı oluyor onu geçtim olcumlerde hata payları oluyor doktor normal dediyse kafaya takmayin
Kubrakck2222 Talyaveirem normal merak etmeyin benim de 32. Haftada 1750 idi. Hatta ben de burda yazılanlara göre endişe etmiştim arkadan geliyor diye ama doktorum normal dedi. Bi dahaki kontrolde güzel kilo almıştı korkmayın🌸
Edafmo Talyaveirem doktorunuz normal diyorsa normaldir. Neyi sorguluyorsunuz ki? Her bebeğin gelişimi genetik faktörlere bağlı olarak değişebilir. Kıyaslamak yerine doktorunuzu dinleyin bence
Mlsayca_07 Ben 29 da gıttıgımde 1580 demıstı ama 2 hafta önde olduğu için öyle demişti sonradan burada yazanları okuyunca çokta önde görünmüyo herkesle aynı
Haticepkr01 Normal canım bu haftadan sonra hızlı kilo alınıyor sağlıkla gelsin yavrularımız benimde 33 haftada 1950 ydi 🥰
Ffnur Talyaveirem benmde oyle canm bugun gttm doktra ve 33haftaligiz 1850dedi norml dedi zayif gibi sanki dedim daha ham dedi yeni hamlasti dedi 😂bndan sonra alicak dedi kiloyu