Sedayznn Kızlar bu aralar gece uyanıyorum karnım agrıyo gibi mi desem organlarım ağrıyor gibi mi desem adet sancısı gibi mi desem ne bilmiyorum bir agrı oluyor çok rahatsız etmiyor ama uyutmuyorda bebeğimde bu sırada çok hareketli oluyor bu kasılmamı yalancı sancı dedikleri şeyimi ne oluyor sizce 32haftamdayım bu arada bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
Annesininkuzusu0911 Sedayznn bende 32 haftayım bende de adet sancısı gibi ağrılar ve kasıklarımda batmalar oluyor normal canım bu haftalarda ama uzun sürerse doktora görün
Seresozge Sedayznn bende 32 haftamdayım ve 4 gecedir uyanıyorum karnım ağrıyo gündüzleri de ara ara ağrılar giriyor adet ağrısı gibi bebekte hareketli hareket edince de canım yanıyo
sevdenuur Sedayznn Benim hergun hareketli ama özellikle yattigim zaman çok aşırı oluyor uyuyamıyorum hareketlerinden
Sedayznn Annesininkuzusu0911 kasıklarda batma vajinada hafif Ağrı bunlar 32.haftada başladı zaten 😊bunlar bencede normal
sevdenuur Sedayznn bence de ben bakıyorum nekadse sürüyor diye takip ediyorum da uzun değil saniyelik oluyor sertleşmesi
Sedayznn Seresozge aynen aynı şeyleri yasıyoz kasılma değilde Yalancı sancı mı acaba diye düşünüyorum
Sedayznn Seresozge hergün yeni seyler ekleniyor bugün sancı yaşadım sağ kasıktan geldi gitti geldi gitti 😒bu sancıydı bence
Selcannnn Sedayznn karnında sertlesme ve gerilme olursa kasılma olur canım ve uzun süreli olursa mutlaka doktara görun kuzum yalancı gibi gorunup gercek sanci olan da oluyo