Emnysl_ Kızlar SGK yı aradım ama doğum parası diye bişey olmadığını söylediler süt parası, çocuk parası ve çalışanların aldığı rapor parası varmış sadece sizin bilginiz ver mı doğum parası hakkında ?
Gzmgzm123 Emnysl_ bulunduğunuz yerdeki sosyal hizmet merkezlerine başvurarak doğum yardımından faydalanabilirsiniz
Bulbulyuvasi Emnysl_ eşinizin üzerine kayıtlı olduğunuz için her şekilde yararlanıyorsunuz doğum parası süt parası vesaire
Emnysl_ Bulbulyuvasi SGK ile görüştüm doğum parası diye bişey yok o dediğiniz rapor parası dediler bende anlamadım 🤦🏼♀️
Gamzesiratas Doğum parası almak için SGK lı olmak zorunda değilsiniz doğum raporunu götürecek 40 gün içinde alıyosunuz süt parası için eşiniz SGK lı olsa yeter
Defnesa Emnysl_ rapor parası ve süt parası var doğum parası diye bir şey yok doğru çalışıyorsanız 2 sini de alirsiniz SGK dan başka ödenek Yok tabi