reinamm Merhaba kızlar 26+3 gebeym. Bugün ilk defa tüm vücudumu kontrol ettim. Bir de ne göreyim, vajinam zift gibi olmuş😫🤮 kapkara. Yani eskidende bembeyaz değildi. Ama ben beyaz tenliyim şok oldum. Zaten sürekli kaşıntı da vardı. Var mı bu durumu yaşayan.
Muhasebeci reinamm bende de var canım boynum karnım bacaklarım falan karardı Doğumdan sonra geçer diye düşünüyorum ama inşallah geçer 😔😔😔
Seda_Kptn reinamm göbek deliğim koltuk altlarım ve özel bölgem hep karardı bide göbeğimde tüylenme oldu inşallah doğumdan sonra geçer 😏
reinamm Muhasebeci psikolojim bozuldu ya. Çok kötü oldum. Sanki bana ait değilmiş gibi. Bi tek orda var😢
Bahar3434 reinamm doğumdan sonra geçiyor benim 2.5 ay oldu boynum koltuk altım kapkara olmuştu %80 geçti telaş yapmayin😙
Muhasebeci reinamm geçiyormuş çoğu kişilerde sıkma canını kaç haftalıksın bilmiyorum ama benim az kaldı
Hilalanneoluyor Seda_Kptn benim ilk dogumumda kaş kadar kalın kıllar çıkmıştı göbeğimde sonradan dökülüyor hiç dert etme canım
Melis_tugba reinamm çözüm var dogumdan somra expigment leke giderici krem var ondam sürcem ben beniöde gögsümün cevresi ve özel gölgem olmus 🤦🏼♀️ Cok kotu hissettim
Nurcanduru Malesef bende de oldu ve sadece özel bölgem değil koltuk altım göğsüm boynum doğumdan sonra ni çaresine bakmam lazım 😒
Melis_tugba reinamm ama hamşlelilten somra benim ağız cevremde ucuk cıktı bide yazımdı güneste leke bıraktı simsiyah bi leke düşüm 1 hafta kullandım gecti