Gebeysek1 ben ilk kızıma avent kullandım meme reddi yaptı asla geri dönmedi sadece 3 ay emzirdim biberondan dolayı olduğuna eminim çünkü 2 yaşına kadar mama kullandık bu süreçte avent hariç biberon bile kabul etmedi ikinci bebeğime mama hiç kullanmadım ama sagilmis sutlerimi biberon yerine besleme sondası alıp eds yöntemi ile verdim tabi her bebek biberondan dolayı meme reddi yapacak diye bir şey yok ama anne göğüsüne yakına falan aldanmamak lazım yani oda meme reddine sebep olabiliyor