Emzik zaten en azından ilk bir ay vermeyin deniyor hemen emzik almaya gerek yok bence.biberona da gerek yok aslında.zaten emzirecekseniz.zaten memeden önce biberon verirseniz memeye alısmasi zor olmazmış.hastanede mama vermek gerekirse zaten içeceği bir tatlı kaşığı o konuda da hemşireler yardımcı oluyor.ben ikisini de almayi düşünmüyorum.silikon göğüs ucu tavsiye ederim göğüs ucunuz olmazsa hemşire istiyor bebeğin tutması acisindan