Merhaba kızlar 30+3 haftalığım bu son zamanlarda aşırı derecede akıntım oluyo önceden peçete falan koyuyordum ama şuan günlük pedlere gectım sizce normal mi doğum yaklaştığı için öyle oluyo dıye düşünüyorum ama yınede korkmuyo degılım bebekte herhangi bir hareket azalması yada ters bı durum yok hersey aynı ama bu akıntımın sebebini merak edıyorjm benle aynı haftada olup bu durumu taşıyan var mi ????