Benim de ikili testim düşük riksli çıkmıştı o haftamda detaylıya girdim erken den daha sonra detaylı haftam geldğinde tekrar girmiştim iki defa girdiğim halde tabi sorun gözükmedi herşey normel di kalbinde parlaklık vardı bu korkulacak bir şey değil dedi zamanla geçer dedi ve daha sonralarda gttimde gözükmüyordu o yüzden hiç bir test yaptırmadım yaptıra bilirsin dedi için rahat edecekse dedi bende detaylıya güvendiğim için yaptırmadım RABBİM EVLATLARIMIZI SAĞLIKLI ŞEKİLDE KUCAĞIMIZA ALAMAYI NASİP EYLESİN 🤲 şimdi gün sayıyoruz 49 günümüz kaldı ☺️