Olivya Kızlar dün kahverengi ardından da pembe minik bi akıntı geldi adetime 5 gün var bugünde kasıklarım ağrıyor ve ishalim öncesinden de göğüslerim şişti erken mi adet olucam yoksa bu yerleşme mi erken gebelik testi yaptım negatif çıktı
Gizerkav Olivya yerleşme kanamasıda olabilir ama testi biraz erken yapmışsın imkanın varsa kan verebilirsin varsa kesin çıkar kanda çıkarsa hemen doktora git pembe akıntı istenen bişey değil çünkü kahverengi açık kahve gibi olabilir ama pembe olunca doktorun bakmasında fayda var