Haticehkak Mhtpkts Ben doktora sorduğumda 38+3 ile 39+3 arasındaki hafta öneriliyor sağlık bakanlığı tarafından demişti.
Kiraz53 Mhtpkts ilki devlette mi olmuştu eğer sezaryen olduysan zaten ne zaman sezaryen günü veriliyor bilmen lazım 37 38 haftaya gün verirler
Mhtpkts @Yusocamine anladım canım benim bayram haftasına denk geliyor gün vermek için de o yüzden sordum 🌺☺️
Sevvl Kiraz53 benım net 37 iliz olduğu için ama daha gun vermediler 33+3 bugün ne zaman verirler acaba
Mhtpkts @Nutelllaa çok geç değil mi ya bir hafta önceden vermek o zaman size haftaya verirler sağlıcakla alın kucağınıza miniği🤲🌺
Nutelllaa Mhtpkts şuan kanamam vs oluyor inşallah o kadar ileriye vermez diye dua ediyorum.hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza
Kiraz53 Sevvl ben tahmini bilgimi söyledim sezaryen hakkında bilgim yok ama senide aynı 37 38 yaparlar yani
Mhtpkts @Kiraz53 ilki de devlette oldu evet canım ama aradan 10 yıl geçince unutuluyor 38 diye hatırlıyorum ama 🤔
Mhtpkts @Nutelllaa umarım canım eder zorunlu sezeryansan kanamada oluyormuş bence faazla bekletmezler 38 olmuşsunuz zaten ama devlete de akıl sır ermiyor bazen
Feride_eymen2 Birincisi sezaryanse ikincisinide yapiyorlar benimki ilk sezaryandi ozelde yaptim ikinciyi devlete sordum gel yapariz dediler
Mhtpkts @Feride_eymen2 devlette sistem öyle sanırsam. Keşke bana deseler normal doğum yapabilirsin diye ☺️