PrensinAnnesi61 maalesef benimde toplasan 4 kere gittim ama o kadar iyiydi ki. Bu gebeliğimde 8 haftalıkken bir doktor bana bunun sa sağlıksız gebelik olduğunu bebeğimin sakat olduğunu karnında kist olduğunu söyledi. Bende gördüm çok ağladım öncesinde zaten üç kaybım vardı. Hemen ertesi gün Ayşe hocaya gittim kist yoktu. Çok ağladım yalvardım Rabbime namaz kıldım dua ettim. Geçmişti kaybolmuştu kist. O günden beri ona gittim. Ama Tekirdağ’a taşındım bende. Şu an hala sabit gittiğim doktor yok. 🥲