67minno67sseva92 sezeryan öncesi yapılacak çok bişey yok yalnızca panik yapma
Spinalle doğum yaptım iğneyi hissetmedim bile, damar yolu açılırken daha çok acımıştı canım öyle düşün. Onun dışında sezeryandan sonra ilk yürüyüş biraz zor evet ama yürüdükçe adım attıkça herşey daha da kolaylaşıyor. Canım acıyor diye yürümemezlşk yapma sakın. Ben saat başı 5dk bile olsa kalktım yürüdüm hep hastanede. Evde de hiç yatmadım evi turladım. Yürüdükçe açılıyor insan bir de ameliyat acısı da daha çabuk bitiyor. Yürüyüş yapmak gaz çıkarmak tuvalete çıkmak için de çok önemli.
Ameliyat sonrası bol bol sıvı tüket, çorba, hoşaf ve en önemlisi su. Suyu sakın ihmal etme.
Yanına süt yapıcı çaylardan alabilirsin ben almıştım.
İlk günden şakır şakır süt gelmiyor o yüzden sütüm yok çocuk aç diye kendini bunaltma. Çok normal bir süreç çocuk emdikçe daha hızlı gelecektir sütün.
Süt için bol bol su, tahin pekmez tahin helvası, ceviz, kuru incir ve hurma, anne çayı tüket. Ben hepsinin çok faydasını gördüm.
Emzik bence yanına alabilirsin emsin istiyorsan ama çoğu hemşire izin vermiyor gizlice ver😂
Ben ilk günden verdim ama malesef bebeğim emzik tutan bir bebek değil. İnşallah seninki tutar.
Sağlıkla kavuşun💕