Benmde eşimin sigortası yok şuan doğuma yakın yaptrcak icrası var kesinti olmasın diye yaptrmadi hamilelik çıkınca doğuma yakın yaptrcak sigortasını mecbur benm durum biraz karışık babam emekli ben şuan ondan faydalanıyorum eşimle boşandım 2. Kez barıştık dini nikahimiz vardı 4 yıldır smdi mecbur nüfus için nikahta yapmamız lazm