Böyle yazınca benim yaptığım kutlama geldi aklıma ben özel bir pasta yaptırıp ağustosta doğduğu için tatil için o da ayırtmıştım ondan önce ki sene de evi baya süsleyip güzel bir masa hazırlayım ailesini çağırıp kutlamıştım ama eşim de benim doğum günlerime özenli yaklaşır çok