Gokyuzumavi Yusufvolkan Bende 75 lik kullanıyorum bende de ağız kuruluğu var ama neyden dolayı olduğunu anlamıyordum sizde de varsa demekki tiroit ilacından olabilir 🤔
2022Mom2022 subatmasali kontrol altına alınması gerektiğini biliyorum özellikle ilk 3 ayda hapa başlandıysa korkmayın ama ihmal etmeyin ,hangi yiyecekler yükseltiyor hangisi düşürüyor dikkat edin
2022Mom2022 subatmasali bazı annelerde hamilelikten dolayıda olabiliyor hiç yokken ama hapla bir sürü bayan bebeğini kucağına alıyor merak etmeyin
Lina-Annesi Yusufvolkan benimde yüksek ilk ayda çıkmadı 30 haftalikken tesadüfen test yaptırdım orda 3.85.cikti doktor yüksek dedi ilaç verdi. 4 aydır baktirmiyodm bebeğe zararı olmuş mudur diye korkuyorum
Yusufvolkan Lina-Annesi benimde öyle oldu son 2 ay kala öğrendim bende yüksek olduğunu öncesi yoktu bildiğim kadarıyla erken doğuma ve bebekte hafta geriliği yapıyormuş benim bebegimde 2 hafta gerilik çıktı 3 hafta önce öğrendim ve hala öyle inşallah senin bebeğinde olmamıştır
Lina-Annesi Yusufvolkan canim haftada gerilim sorun değil de zekada bi problem yapmaz değil mi inan ki tek korkum bu
Yusufvolkan Lina-Annesi bilmiyorum canım inşallah yapmaz yarin doğuma giderken ilacına istediler ameliyata girerken icicem galiba inan bende korkuyorum Allah yardımcımız olsun
Zeyneparsln subatmasali Hamilelikte çöküyor normal korkmana gerek yok benimde 16 ya çıktı ilaç kullandığın sürece sıkıntı yok doğuma kDR kullanman lazım be. 100 mg kullanıyorum
Zeyneparsln Lina-Annesi Keseyi gördüklerinde daha bu kontrolleri yapmaları gerekiyordu yani hamileliğin başında bir sürü kan alınması gerekiyordu 7 tüp kan aşındı herşeye bakıldı. Devlete mi gidiyorsunuz ondan yapmamışlardır
Lina-Annesi Zeyneparsln yani 10 haftalikken yapıldı. Bi de 30 haftalikken oyle söyleyim. Özele gidiyorum