Parii Ben kimyasal gebelik yaşadım son adet ayın 1i bu gün test yaptım böyle çıktı bu kadar kısa sürede gebe kala bilirmiyim?
2aslan_annesi07 Parii testiniz çift çizgiyse kan verin derim 2 gün sonra da tekrar verip sonucun 2kati artmasını bekleyin kesin ve en sağlıklı sonuç bu şekilde olur
Sevvl Parii Sevgili annemiz https://mutluresim.com fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Meridaily Benim de son adet tarihi 2 şubat, regle 3 gün var. Eğer sizin de 1 şubatsa hamile olma ihtimaliniz olabilir.
2aslan_annesi07 Parii canım var gibi kesin konuşmak için kan verip artışını takip etmeniz gerek hayırlısı olsun❤️
Parii Meridaily 2 ay adrt olmadım kanda bebek çıkmışdı sonra kan geliyordu benden doktor dedi kinyasal adet oldum hic umutum yok😔oyle olur diye