Mumm91 bana hediye geldi, onu bile 10lu istemedim cok.varos duruyor, 1 tane zibin 1 sapka ve eldiven. Normalde onu da yapmayacaktim ama ilerde hatira olur saarsin dediler kabul ettim. Ve kesinlikle sadece nakışlı Model seçtim kanatli falan yaptiriyor millet 🫠😪