Kızlar selam, bat günüm 28 Şubattı bugün gecikmenin 1. Günü 2 gündür adet olacakmışım gibi ağrım var göğüslerim de aynı şekilde hassaslaştı. Geçen ay 1 gün geç olduğum için bu ay heveslenmek istemiyorum ama belirtisi böyle olup da çift çizgi gören var mı? Yarın sabaha kadar adet olmazsam test yapıcam erkenden heveslenmek istemiyorum 😥