Merhaba 28 haftalık hamileyim bugün kan verdim kan uyuşmazlığı olduğu için ama eşimin kan grubunu fotokopi mi çektireceğim yoksa kan grubu kartını yanımda mı götüreceğim onu anlayamadım bilgisi olan var mı acaba nasıl bi adım nasıl bir süreç izlememiz lazım?