Kızlar merhaba, öncelikle Mart hepimizin ruhuna şifa olsun, yaralarımıza ilaç olsun.🌸
Ben Gülsüm, bilenler belki biliyordur burada çok gönderi paylaştım çünkü. 2 yıldır bebegimiz olmuyordu, eşime varikosel Grade 3 tanısı konuldu. Sperm sayısı yok denecek kadar azdı, hareketlilik de ona keza… Çok yorulmuştuk, 6-7 farklı doktora gittik ve herkes bebek istiyorsak acil ameliyat olması gerektiğini söyledi. Biz de hiç korkmadan ameliyat kararı aldık. Eşim ameliyat oldu. Ben eşime ilk bir buçuk, iki ay kadar (ameliyattan bir ay önce başladım) her gün keçiboynuzu kırıp kırıp taze olacak şekilde kaynattim ve her akşam onu içti. Aynı zamanda keçiboynuzu pekmezi de içti. Ameliyattan bir ay sonra kırkkilit otu kaynatmaya başladım, her akşam yemekten sonra bir ay bunu içti ve aynı zamanda da 4′lü bal karışımı yedi, pekmez de devam etti. Bir de gingsengli kuvvet macunu kullandı. Bu arada meyveleri hiç evden eksik etmedik. Her akşam meyve yemeye özen gösterdik. İşe giderken yanina ceviz, çiğ badem, çiğ kabak çekirdeği koyardım birer avuç. Ameliyattan sonraki ikinci ayda iki hafta kadar çobançökerten çayı içti günde bir kez. (Bu bitkilerin hepsini Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu ’nun sitesinden aldım.) Ondan sonra da hamile olduğumu öğrendik geçen cuma günü. Ve biz artık doğal yolla gebelik olmaz diye doktora gidip aşılamaya başlayacaktık bir aya… Çok şükür Rabbim bize mucize nasip etti… Şu an 4 hafta 6 günlük, daha çok yeni. Dilerim Rabbim isteyen herkese nasip etsin, ben bu zorlukları yaşadım Rabbim hiç kimseye yaşatmasın.🙏🏻
Bunları size anlatmamın sebebi şu: Lütfen eşinizin ileri derecede varikoseli varsa ve her gittiğiniz doktor acil ameliyat diyorsa asla ameliyat olmaktan korkmasın, korkmayın. Biz çok zor süreçlerden geçtik. Ne krizler ne bunalımlar… Ama hepsi geride kaldı şu an mucizemiz büyüyor karnımda. Hem de ameliyattan sadece 2,5 ay sonra.🥰
Lütfen bu ameliyatı olun ondan sonra da anne baba olun inşallah.🙏🏻❤️
Ha bir de unutmadan: çokça dua çokça. Ben bu süreci iki ay önce namaza başladıktan sonra dualarla çok daha rahat aştım. Ne istersem Rabbimden istedim namazlar sonrası secdede dua ederken dayanamayıp kaç kez salya sümük ağladığımı biliyorum. Rabbim nasip etti. Çok dua ettim, çok kuran okudum. Özellikle Meryem suresi. Siz de dua edin, kendinize çok ama çok iyi gelecek. ✨