Syma_07 kımene benımde 1,5 ay sonra herkes delimisin sen yapamazsın vs zaten kokana çok gezen çok bilen biriydim evlenmem birinci sok bebek ikinci sok ikiz bebek üçüncü sok oldu, herkes ama herkes kaynanamlar dahil mırın kurun etti herkese yaparken size sormayacaktım dedim bu ay sonu geliyor kızlarım ben hiç üzülmedim çok sevındım iyiki oldu zorlu surectı ama belki de o yüzden rabbım ikiz nasıp ettı hiç kimsenin o lafına kulak asmadım tabi üzüldüm ağızlarının payını versemde şimdi sevmek için can arıyorlar erken daha seneye seveceksınız diyorum😂