Yareenn 17 haftalıgım bebişim kendini göstermedi cinsiyetini öğrenemedik haftaya bidaha gidicem sizce ne yapmam gerek kendini göstermesi icin bacaklarını kapıyor sürekli😒
SevgiTkn Yareenn Canım bende 17 haftalıkken öğrendim 🤗 Doktor baktı kordonu gelmiş göremiyorum dedi. Git bi çikolata ye biraz yürü 10 dk sonra gel dedi aynısını yaptım belli oldu 🤗 şuan 24 haftalığım 💙 bebişimiz erkek 💙
denizefe Yareenn ben her kntrlden 1saat once vısne suyuve kek yıyorm doktor bıle ne yedın bu kdar hreketlı dıye soruyor
Leyla1995 Ozaman kizdir☺️ Cunku aynisini bende yasamistim her gittigimde kappati ve kizim olucak benimde, doktora gitmeden once tatli biseyler ye oyle git 😊😊
Melomeltem alcang yok o zamanda kordon vardı sadece kıza benziyor ama net diyemem dedi kordon var önünde dedi
Nyaseminn Yareenn benimki 19 üncü haftasında göstermişti yılmıştık artık her hafta doktora gitmekten erkek olduğunu detaylı ulturason da kesinleştirdik
alcang Melomeltem baya büyümüştür bundan sonrada görmeniz zor olabilir :) kıyafet olayını nasıl çözdünüz:)