Kızlar merhaba boş gebelikten kürtaj oldum daha sonra kist oluştu 35mm. Doğum kontrol hapı verdi doktor hapın bitmesine az kaldı akıntı gibi lekelenmeler oluyordu ama son zamanlar hafif kanama gibi de oluyor bir dahaki regl de gel demişti doktor regl mi nasıl anlayacağım hap bitince başlaması gerekiyor kanamanın