Merhaba adetime 3 gün kaldı gebelik testi yapmayacağım artık hem negatif çıktı bu ay 15. Gün adet gecikmesini bekliycem kasıklarım da ağrı var enfeksiyon için fitil kullanıyorum ama yumurta akı gibi akıntı oldu normalde sarı gibiydi kasıklarımda batma gibi bir ağrı oluyor özellikle sol tarafım