Bugün tam 7 haftalık olduk çok şükür cuma kalp atışı için randevumuz var ama tüp bebekle olduğumuz için korkularım ve endişelerim asla bitmiyor çalışıyorum ayrıca eşimin arkadaşları tebrik etmeye bize geleceklerini söylediler çok fazla temizlik yapamıyorum ki çoğu şey midemi bulandırıyor gelmeyin de diyemiyorum temizlik yapmam lazım eleştirirler biliyorum ne yapmam gerekiyor bilemedim siz benim yerimde olsanız ne yapardınız resmen köşeye sıkılmış hissedyrm kendimi zaten yıllardır beklyrm bebeğimi ya bişey olursa