arkadaslar ilk dogumum nasıl bir hazırlık yapmam lazım biraz heyecan biraz endise var, bebeğin karın cevresi geriden geliyor o yüzden doktor 37yi gecince almak istedi beslenemiyor içerde cok fazla..
daha önce sezeryan olan arkadaslarım nasıl gecti süreciniz