Arkadaşlar bu sabah ilk İdrarla elimde prodoctor Test vardı onu yaptım 4 ve 5 dakikada çok hafif beliren bir çizgi çıktı yani dikkatli bakınca belli oluyor telefonda bir türlü net yakalayamadım bu testi Ben ilk defa kullanıyorum kaset testi yaptım onda negatif çıktı sabredemedim yaptım acaba var mı yok mu bu durumu yaşayanlar Beni aydınlatır mı acaba😔