BerfinYildiz 32 haftadan itibaren benim bebeğim hep tersti hep tersdi dün 38 hafta 4 günlük olarak kontrole gittim hala tersi yani Bir hafta önce gitmiştim ters diyordu bana dün gittim yani sezeryan olacağım diye gittim kendimi hazırlamıştım doğum çantasını götürmüştüm ama dün dönmüştü başı aşağıdaydı 38+3′te döndü yani benimki hani sizin yapacağınız bir şey yok ben de bir sürü şey araştırdım bir sürü doktora sordum ama yok yani kendi kendine dönüyor dedi hani karnına masaj yapabilirsin ovalayabilirsin alt tarafı hani Sevgi hissedince belki gelir diye yürüyüş bunlar iyi geliyor ama hani döndürmek için yapabileceğim bir şey yok ama dediğim gibi de şöyle bir şey var benimki 38+3′te döndü ben dün sezeryan olacağım diye gittim hastaneye ama döndüğü için sancını bekleyeceğiz dedi