Kızlar merhaba, ben 9 ocakta 4,5 haftalık hamileyken düşük yaptım düşük kanamam 5-6 gün sürdü sonrasında adet olmayı bekledim uzunca bir süre. Son zamanlarda Akıntım koyu renkli ve kötü kokulu gelmeye başlamıştı, göğüslerimde ve belden aşağı kısmımda çok şiddetli ağrılar vardı. Geçtiğimiz hafta kadın doğuma gittim ve sıkıntılarımı doktora anlattım o da çoktan adet olman gerekiyordu diyip ultrasonla kontrol etti meğer hamileymişim yine 5. Hafta bitmiş 6 ya giriş yapıyorsun dedi bana ama net bellide değil dedi ben şimdi programda neyi baz alacağım acaba düşük yaptığım tarihi mi gireceğim? Ne kadarlık hamile olduğumu da bilmiyorum Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı acaba?