turkuaz_ insalah siz memnun kalırsınız. Bana 0 güven verdi . Şimdiki doktorum beni ara acil olunca ben ekibimi hazırlarım sen hiç merak etme diye bana aşırı güven verdi. Müzeyyen önce hastaneye gelin bana haber verirler dedi meydanda yoktu geceden sabah 9 40 a kadar bebeği çıkardı gitti dikisimi bile başkası yapti sana öyle bir dikiş yapicam bana dua edeceksin dedi dikisim keloid oldu. Bu ameliyatımda daha uyusmadan canım doktorum yanımdaydı en başından en sonuna yani ameliyathaneden çıkana kadar yanımdaydı tüm kadro eşim hesapta yoktu hadi sende gel dedi o da geldi bizimle doguma hersey harikaydı acibademmde.