Kızlar geçen hafta ameliyat oldum doktor kanaman olabilir hafif dedi ama benim hiç olmamıştı dün gece pembe akıntı geldi sabah ayağa kalktım kahverengi geldi böyle bişey başına gelen var mı birazdan doktora gidicem bebeğe bişey oldu diye ödüm kopuyor