Emine_pyz Takım almadım bir tane günlükte giyebileceğim gecelik, bir tane önden düğmeli pijama takımı aldım. Sabahlık vs de almadım. Zaten 1 gece kaldım onda da sadece geceliği kullandım o kadar 😂 tesettürlüyüm koridora yürümeye çıkarken de ferace giyindim çünkü başka hastaların eşleri vs de oluyor koridorda sabahlıkla zaren gezemezdim😂