Zmclk Senem hanım iyi bir doktordur sırf ses tonu için bile gitmek isteyebilirsiniz o kadar rahatlaticidir. Sadece takip olayı pek hoşuma gitmiyor benim hasta ile ilgili bilgileri hiçbir yere not almıyor her gidiş imizde biz hatirlatiyoruz. Evet çok hastası var genelde her gidişimizde bekleriz ama bu sefer içeride 10 dk kalmışız biraz canım sıkıldı başka doktora geçip gecmemekte kararsızım bende ..