Arkadaşlar bi sorum olacaktı şu an 17.haftam bitti eşim bedelli askerliğe gidiyo bu zamana kadar hiç bi muayeneyi kaçırmadı detaylıyada gelmek istiyo ama geldiğinde 21. Hafta bitmiş olacak inşallah detaylı ultrason için 22. Hafta uygun oluyomu yoksa geçmi oluyo.doktora sormayı unuttum oda bişey demedi tecrübeli hamilelerden fikir almak istedim☺️