Yallahbe Kızlar 17. Haftamdayım 3 kg almışım ilk gebeliğin çok mu almışım dikkat etmem gerekir mi ilerisi için yardımcı olur musunuz
Nazlimom Yallahbe yani ben hamileliğim boyunca 5 kilo almıştım fazla aşermem falan yoktu ama canınız istyorsada yiyin bence aşırıya kaçmadan doğumdan sonra emzirince zaten kilo gidiyor doğum sonrasıda 12 kilo gitti benim şimdi oğlum 1 yaşına giricek tekrar kilo almaya çalıştım hamile kaldıgım kiloya geldim yemek yiyerek😄😇
meryemy Yallahbe ideal olanı ayda 2 kilo alman hamilelik süresi boyunca da 10 veya en fazla 12 bunları bana doktorum dedi
MadameHappy34 Yallahbe Az kilo alımı daha iyi bir doğum daha az catlama daha çok çocuğun hareketlerini hissetme ve kendini iyi hissetmen :) 31+ 7 kilo ya yakın aldım aynaya baktığım da çok almışım geliyor daha önümde 9 hafta var ve ideal olan bizim değil bebeğin kilo alması. Tabi ki canının istediğini ye ama dikkat etmek şart.
TugSozTan Ben hamilelikte canı ne isterse yemesi taraftarıyım. Kiloya dikkat ederek istediğinizi yiyin bence. Kendinizi yemeyeceğim psikolojisine sokmayın bebekte hissediyor kıtlık bilinci oluşmaması açısından ben istediğimi yiyorum
psikologhb Yallahbe Ben 20li haftalara kadar çok dikkat ettim az kilo aldım şimdi 30lu haftalardayız istediğim kadar dikkat edeyim kilo alımı daha hızlı oluyor. Bebekte daha hızlı kilo alıyor. Son ana kadar dikkat etmek lazım özellikle ilk aylarda 😊🫣