esmerella37 kızlarr daha cok var evet ama varmı benn gbi bekleyen degerlendirdnz mı yumurtlamayı benm neden gogus uclarım sızlıyooo tsort ble deyse acıyor 🥹
Hallerimvarbenim esmerella37 Güzelim seni anlıyorum İnan ama sen çok fazla kafana takıyorsun sürekli bu konu var aklında emin ol stres en büyük etken. Biraz akışına bırak yaşın daha genç üstelik 3 sene çok uzun bir süre değil. Biraz zaman ver vakti geldiğinde zaten gelecek bebeğiniz 🙏🏻
Papatya688 esmerella37 sizi çok iyi anlıyorum umut vermek istemiyorum ama bende 2 yıl sonra gebe kaldım ve ilk defa göğüs hassasiyeti yaşadığım ay hamile olduğumu öğrendim şuan 14 haftalık olduk ve hala o göğüs hassasiyetini yaşıyorum inşallah emeklerimizin karşılığını alırsınız 🤲🏻🥰
yenibirannis esmerella37 benimde öyleydi kuzum göğüs uclarim sizliyodu sütyen takamiyodum bişe değse yaniyo sizliyodu ve karincalaniyodu annem tahriş olmuştur faln dedi acı oluyodu meğerse hamileymism hadi ins sende hamilesin baby🙏🥰
esmerella37 ayy bak ne buldum Hassas göğüs ve göğüs uçları: Ağrılı, sızlayan, şişmiş ve hassas göğüsler hamileliğin ilk belirtilerindendir. Bu durum döllenmeden birkaç gün sonra başlar ve hamilelik boyunca artış gösterebilir.
esmerella37 Hallerimvarbenim bu ay cok guzek degerlendirdimmm ne bliyimm insan dusunmedenn edemiyo 3 sene nasıl uzun bi sure degil 🥹 3 senedir korunmuyorum yani
Hallerimvarbenim Hallerimvarbenim Kuzum zaten ilk bir iki seneye kadar normal diyorlar doktorlar hele ki stres girince işin içine uzuyor bu süre iyice. Kendini bu kadar yıpratacağına eşini ikna etmelisin doktora gitmeye sperm yavaşlığı olabilir yada ikna edemiyorsan aktardan karışım falan yaptır eşine içir falan ne biliyim sürekli görüyorum senin postlarını ve sen tek başına mücadele ediyorsun gibi geliyor bana bu da seni çok yıpratır seni düşündüğüm için söylüyorum yanlış anlama lütfen
esmerella37 Papatya688 insallah cnmmm ama gogus ucu sızlaması tsortte deyse agrıyor sizindemi oyleydi
Papatya688 esmerella37 evet öyle ama ben adet öncesi göğüs hassasiyeti yaşamazdım ilk defa o ay yaşadım bazıları adet öncesi de yaşıyor
esmerella37 Papatya688 ben adet oncesi yasıyorum ama bu farklı gogus ucu normalde normal adet olucak gibi agrır bu farklı gogus ucum agrımazdı yani
esmerella37 Hallerimvarbenim estafullah evet tek basıma mucadele ediyorm dgru soyluyosn ne yapıcagjmı bende sasırdım yedirmedigim etmedigim sey yok ama gene yok 🥹 yıpranıyorum bu surecte hep beni dusundugun icin tesekkr ederim