MBO benim ilk doğumumda bebeğim çok kiloluydu 4 kilo üstü açılma ve sancı yoktu normal doğuma alsam bile sonuç sezaryen olacak dedi yılbaşından bir gün öncesi olduğu için tatilde doktor olmayacaktı riske girmedim
Ama genelde bütün doğumları sezaryena alır
Siz Ercan Kayacanı araştırın oda hep normal doğum yaptırır