Sinemmmmmm tam 19 haftaligim 20ye girdik canin 52yle hamile kaldim suan 59um benimde tsh hormonum yuksek cikti 2 bucuk 3 olmasi gerekiyomus benim 5 cikti o yuzden doktor ilac verdi dusurmek icin onu kullaniyorum istahsizlikmi valla ben hayvan gibi yiyorum hatta doydugumu hissetmiyorum kendiligimden birakiyorum yemegi 😊