Tubisss50 Kizlarrr 3 aylık hamileyim ama alışkanlık sürekli tuz üstü yatıyorum bir sakıncası olur mu bebişime
arirangg Tubisss50 Yüz üstü yatmanın pek zararı yok. Karnın müsaade ettiği sürece yatabilirsin bu haftalarda. 20. Haftdan sonra sırt üstü yatma. En zararlı sırt üstü yatmak. En güzeli iki yana doğru yatmak
Ay12345 Tubisss50 göbeginiz çıkana kadar istediğiniz şekilde yatabilirsiniz. Bende yüzüstü yatabiliyordum sadece artık rahatsız olup uykumdan uyanıyorum istesem de yatamıyorum yani :)