DenizDnz- 20 haftalık hamileyim adet olcakmış gibi ağrım var normal mi acaba sol taraftan yanarak ağrıyor
myangelson DenizDnz- enfeksiyon falan da olabilir doktora gitme ihtimalin varsa doktora git bence canım riske atilmasin bu durum en azından için rahatlar