Merhabalar, deprem bölgesinden yazıyorum,çok zor bir imtihandan geçiyoruz. Evimiz yıkıldı enkazdan çıkarıldık. Ve 33 hafalık hamileym binlercr şükürler olsun bebek de şimdilik iyi gbi. Malesef bu durumdan dolayı beslenme vs cok sıkıntılı oluyor ve bende hemeroid vardı. İyice arttı, kabız oluyorm artık ağlaya ağlaya lavabodan cıkıyorm ona rağmen kabızlık geçmiyor. Bu konuda bana yardımcı olur musunuz napmam lazım hani ilaç vs hiç kullanan oldu mu? Krem ya da